لطفا ناگهانی رخ بده!

آواتار شیک دخترونه

لطفا ناگهانی رخ بده ..

 

غافلگیرم کن ...

 

لحظه ای اتفاق بیفت که اصلا فکرش را هم نکنم ...!

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 22:10 http://shadeofparadise.blogfa.com

اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم


سلام یاس گل


خوب باشید... به هر کجا... به هر زمان

سلام عزیز دلم.ممنون که همیشه به یاد من هستی

دل سوختگان دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 22:08 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

گاهی وقتا فراموش کن کجایی ،
به کجا رسیدی و به کجا نرسیدی ، گاهی وقتا فقط زندگی کن ...
یاد قولهایی که به خودت دادی نباش ،
یه وقتایی شرمنده خودت نباش ،
تقصیر تو نیست
تو تلاشتو کردی اما نشد ...
یه وقتایی جواب خودتو نده
هر کى پرسید : چرا اینجای زندگی گیر کردی لبخند بزن و بگو کم نذاشتم اما … نشد
یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر ...
از بودن کنار کسانی که دوستشان داری و دوستت دارن ...
از طلوع خورشید از صدای آواز قمری ها ...
از باد ... باران از همه لذت ببر ...

دل سوختگان چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 10:06 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

عادتی شده برایم از رفتن نوشتن، از دلتنگی ، از بی معرفتی...
می دانی چرا؟
چون این روزها پای حرف های هر که نشستم دلتنگ بود، از بی معرفتی گفت و سعی داشت خاطرات یک آدم رفته را از یاد ببرد....
عزیز جان
این قصه ها قصه نیست واقعیتی ست که یک شهر را دچار کرده...
این ها را بخوان و بدان که عشق ورزیدن مهارتی ست اکتسابی به تمرین و ممارست...
و حاصلش آرامشی ست بینظیر اگر سازنده ترین گونه عشق را ابراز کنی...
بدان که هر رابطه ای دچار اشکال و تردید و تکرار میشود
مهم ماندن و درست کردن است که شجاعتی ستودنی میخواهد
و از ابتدا رفتن کار ترسوهاست....
بدان که راه رفتن گزینه ای ست که گاه به نجات دو نفر می انجامد اما انتخابش را بگذار بعد از تمام تلاش ها...
و اما خیانت.... در همه ادیان ها، در همه فرهنگ ها، در همه کشورها خطایی ست نا بخشودنی...
چرا....؟ چون کسی که خیانت می کند در مرحله اول خائن به خویشتن خویش و خائن به روح خویش است....
و در مرحله دوم حقی از طرف مقابل بر گردن دارد که دنیای انعکاس رفتارها آن را به شکل بدتری از او باز پس میگیرد...
اما تو از سر ترس، وفادار نباش
تو وفادار به خویشتن باش و وفادار به ذات عشق...
می نویسم تا ابعاد احساس آدم ها را برایت بازگو کنم
که بدانی زمانی که دوست میداری چه دنیای زیبایی می سازی
و زمانی که بذر بی مهری میکاری چه برداشت می کنی....
و بدان که گفتگو دروازه صلح است خواه وصل بیاورد خواه فصل...
شاید ندانی اما تو می توانی سازنده دنیایی پر عشق تر باشی
یا حداقل از ادامه این روند سقوط انسانیت و اخلاق با ابزار عشق جلوگیری کنی
برایت خواهم نوشت تا روزی که بالاخره قدرت عشق را باور کنی
و بدانی تنهایی بلایی ست که خود بر سر خود آوردیم آنگاه که قدر عشق را ندانستیم


" پریسا زابلی پور "

شیدا(فَرمِه) دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 10:37 http://shadeofparadise.blogfa.com

●•°یا قاضی الحاجات°•●

●•°سلام بر شما°•●

●•°بهترین های الهی در انتظارتان°•●

●•°گفتم از زشتی گفتارِ بدم ، گفت : “بیا”
●•°از سیه کاری رفتار بدم ، گفت : “بیا”

°•●گفتم از غفلت دل ، از هوسم ، از نفسم
°•●صاحب آن همه کردارِ بدم ، گفت : “بیا”

●•°گفتم از سرکشیم ، سینه سپر ، داد زدم
●•°نیستم خسته دل از کار بدم ، گفت : “بیا”

°•●گفتم از دوست گریزانم و در خود غرقم
°•●دائما در پی پندار بدم ، گفت : “بیا”

●•°گفتم از گوهر ذکر تو ندارم بهره
●•°غوطه ور مانده در افکار بدم ، گفت : “بیا”

°•●گفتم ای چشمه ی خوبی ، سحری چشم گشا
°•●نگر اعمال شرر بار بدم ، گفت : “بیا”

●•°گفتم ای صاحب این سفره که خوبان جمعند
●•°گفته بودی که خریدار بِدم ، گفت : “بیا”

°•●گفتم آینه شیطان شده بودم عمری
°•●خسته از دست همین یار بدم ، گفت : “بیا”

●•°گفتم خدا ز دست دل من رنجیده
●•°من همان عبد گنهکار بدم ، گفت : “بیا

°•●هرکه از گناهی که کرده باشد ناراحت باشد
°•●خدا او را بیامرزد گرچه استغفار نکند.
°•●پیامبر محمد صل الله علیه و آله
°•●نصایح صفحه چهاردهم


●•°سایه بهشت°•●

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد