بعضی ها...




بعضی ها کـ ـاری باهات می کنن

که یـ ـاداوری تمامــ لطف هایی که در حقشون کردی

به شدت از خـ ـودت متنفرت میکنه...

(مخاطب خاص)

دلم گرفته...




از کســـی که دلــش گرفتــــه...

نپـــرســـید چـــرا...!

آدمــها وقتــی دلیــلِ ناراحتیشـــــان را نمـــی تواننـد بیـــان کنــند...

دلشـــان می گیـــرد..!!

کار از کار بگذرد...




دلـَم یـک تـَصـادُف جـدی می خواهـد!

پُـر سـر و صـدا،

آمبـولانـس ها سـَراسیـمه شـوند و

کــار اَز کــار بـــَــگـذَرَد…!

خودم...




دلم هوای خودم را کرده است

ایــن روزهـــا

بیشــتر از هــر زمــانی

دوسـت دارم خــودم باشــم !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردن را دارم

و نه هـــراس از دســت دادن را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــاطــر خــودم بخواهــد

دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت ..

همین…

علاج...




حالت تهوع دارم !!!

این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست نمیشود

علاجش ….

فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم . . .

یه ذره دقت کن...




گاهی احساس میکنی که اگه وقت بذاری و به یه سیب زمینی پخته عشق بورزی،

بیشتر جواب میده تا به بعضی آدما …



اونقدر که مار تو آستینمون پرورش دادیم،

قارچ پرورش داده بودیم الان یکی از کارآفرینای نمونه ی کشور بودیم !



هــــــــی تــــــــــــو !

از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش

تیتر اول روزنامه امروز

کاغذ باطله فرداست…

تنهایی من...




تنهـایی من عمیق ترین جای دنیاســت !
 
 تمامی ندارد . . .
 
 برادران یوســف هم ترسیدند
 
 از عمق چاه تنهایــی ام . . .
 
 به دنبال چاهی دیگر رفتند ! .

امشب مهمان من باش...




خدایـــــــــــ ـا امشب را مهمان من باش...

به صرف یک فنجان قهوه تلخ...

وقتش رسیده طعم دنیایت رابچشی...

....




دشمنی که صادقانه کینه ورزی کند را ترجیح میدهم


به دوستی که مخفیانه تحقیرم کند. . .



سکوت خطرناک تر از “حرف هاى نیش دار” است


بدون شک کسى که “سکوت” میکند ،


روزى حرفایش را سرنوشت به شما خواهد گفت . . .


اعتراف...


       



اعتراف می کنم بچه که بودم یه بار با پاره آجر زدم تو سرِ یکی از بچه های اقوام ؛ تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه !!!

تازه هی چند بارم پشت سرِ هم این کار و کردم ؛ چون هر چی میزدم اتفاقی نمیفتاد !!!