به سلامتی همه ...

http://jokland.ir/upload/2sms/picture/post_picture/jokland-72336733994.jpg

به سلامتی همه باباها...

به سلامتی همه بابا هایی که هستن...

به سلامتی همه باباهایی که نیستن...

به سلامتی همه باباها...

روز پدر مبارک








هر روز پاییزه...

اس ام اس


از دوستی پر من از دوست دلخور من


آجر به آجر من من پشت دیوارم


لعنت به این دیدار لعنت به دیوار


لعنت به این آوار من زیر آوارم


محسن چاوشی

شب ارزوها

شب آرزوها

امشب ساکنان عرش همه منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند

اگر آمدن مولایمان آرزوی همه شیعیان باشد

فردا کنار ماست انشاالله


امشب شب آرزوهاست , من به صد خواهش و منت

زخدا خواسته ام که در این ساعت خیر مرغ آمین به سراغت آید

و دعایی که تو بر لب داری به اجابت ببرد



مرا بسپار در یادت بوقت بارش رحمت

در این شبهای نورانی نگاهت گر به آن بالاست

و گر وقت دعا قلبت مثال بید لرزید

دعایم کن که محتاج دعایم