شب قدر



پیامبر(ص):

«‌هر کس شب قدر را بیدار بماند گناهانش آمرزیده می­شود

حتی اگر تعداد آنها به تعداد ستارگان آسمان و به سنگینی کوه‌ها باشد…»


التماس دعا.

هیچ وقت ناامید نشو...


جملات زیبا گیله مرد


وقتی همه چیز روبراه است که امیدواری معنا ندارد ،

امید زمانی ارزشمند است که همه چیز در بدترین شرایط است؛

پس

هیچ وقت نا امید نشو ،

بویژه در اوج تاریکی و تنهایی و تلخی ...



خداهم که باشی...



خدا هم باشی انسانهایی هستند که از دست تو ناراضی باشند...!


به دنبال رضایت چه کسی میگردی...


وقتی این روزها آدم ها هم از دست خودشان کلافه اند...!

فریدون مشیری...

این یه شعر بی نظیر از فریدون مشیریه..حتما ادامه مطلبوبخونین.

جان میدهم به گوشه زندان سرنوشت 
 
سر را به تازیانه او خم نمی کنم!

 

افسوس بر دوروزه هستی نمی خورم
 
زاری براین سراچه ماتم نمی کنم.

 

با تازیانه های گرانبار جانگداز
 
پندارد آنکه روحِ مرا رام کرده است!

 

جان سختی ام نگر، که فریبم نداده است
 
این بندگی، که زندگیش نام کرده است!


 
ادامه مطلب ...

فریدون مشیری...



شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی


آوای تو می خوانَدَم از لایتـناهی


آوای تو می آرَدَم از شوق به پرواز


شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی


امواج نوای تو به من می رسد از دور


دریایی و من، تشنه ی مهرِ تو، چــو ماهی


دیدارِ تو گر صبحِ ابد هم دهَدَم دست


من سرخوشم از لذتِ این چشم به راهی...

 

"فریدون مشیری"


منبع:http://adidgah.blogfa.com

تو مپندار...



منبع:http://adidgah.blogfa.com/

دورش بگرد...



ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﭘﺎﺕ ﺛﺎﺑﺖ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ،


ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺑﭽﺮﺧﯽ ، بکشی ، ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ


ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭﺵ ﺑﮕﺮﺩ ؛ ﺩﻭﺭﺵ ﻧﺰﻥ …