شب ارزوها

شب آرزوها

امشب ساکنان عرش همه منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند

اگر آمدن مولایمان آرزوی همه شیعیان باشد

فردا کنار ماست انشاالله


امشب شب آرزوهاست , من به صد خواهش و منت

زخدا خواسته ام که در این ساعت خیر مرغ آمین به سراغت آید

و دعایی که تو بر لب داری به اجابت ببرد



مرا بسپار در یادت بوقت بارش رحمت

در این شبهای نورانی نگاهت گر به آن بالاست

و گر وقت دعا قلبت مثال بید لرزید

دعایم کن که محتاج دعایم


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد میلاد دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 13:23 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

حاضرم یه میلیارد خرج کنم...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا خنده بیاد رو لبای بچه های وبلاگ...!!!
فعلا نخندید...!!!
الان هزار تومن بیشتر ندارم...!!! [زبان][زبان][زبان][چشمک][نیشخند]






آمریکا داعش رو ساخت الآن خودشم نمیتونه جلوشو بگیره...
.
.
.
.
ولاسکو والیبال ایرانو ساخت حالا دیگه خودشم نمیتونه جلوش رو بگیره... [رضایت][خنده]



یه حرف ساده...

بعضی وقتا بعضی آدما با حرفاشون با قضاوت نا عادلانشون کاری می کنن

که صدای شکستن دلتو خودت می شنوی ...

گاهی بعضی حرفا انقدر برات گرون تموم می شه

که عین یه ناقوس مدام تو گووشت صدا می کنه ....

گاهی وقتا دلت می خواد بمیری و یه چیزایی رو نشنویی ...

گاهی وقتا یه جمله می تونه جوری بهمت بریزه که انگار یهو چشمات

رو توی یه خلاء مطلق باز کنی ...

بیبینی هیچی نیس جز زار زدن ...

بعضی وقتا فقط دلت می خواد بزنی از خونه و

شهر بیرون و اونقدر بری تا دنیا تموم بشه ...

بری تا گم بشی ....

بری تا کسی دیگه اثری ازت پیدا نکنه ....

بعضی وقتا دلِ آدم یه جوره خیلی بدی می شکنه ...

فقط با یه حرف .... خیلی بد .... همین!!![لبخند][گل]

محمد میلاد شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 13:19 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

من تحقیق کردم فهمیدم تو افریقا

اصن نمیدونن طلاق چی هس

و به این قرتی بازیا اعتقاد ندارن !
همسرشون یه ذره پررو بشه, میخورنش







گفتم خدایا بگیر از من هرآنچه را که مرا از تو دور میکند



ندا آمد گوشیتو بده








خدایا غلط کردم خخخخخ

عالی

محمد میلاد جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 10:21 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

توی یک جمع نشسته بودم بی‌حوصله بودم. مجله‌ای برداشتم ورق زدم،مداد لای آن را برداشتم همینکه توی دلم خواندم سه عمودی

یکی گفت: بلند بگو

گفتم یک واژه‌ی سه حرفیه، از همه چیز برتر است

حاج آقا گفت: پول

تازه عروس مجلس گفت: عشق

شوهرش گفت: یار

کودک دبستانی گفت: علم

حاج آقا پشت سر هم گفت: پول اگه نمی‌شه طلا، سکه

گفتم: حاج آقا اینها نمی‌شه

گفت: پس بنویس مال

گفتم: حاج آقا بازم نمی‌شه

گفت: جاه

خسته شدم با تلخی گفتم : نه نمی‌شه

دیدم ساکت شد

مادر بزرگ پیر گفت: عمر

سیاوش که تازه از سربازی آمده بود گفت: کار

محسن خندید و گفت: وام

یکی از آن میان بلند گفت: وقت

یکی گفت: آدم

دوباره یکی گفت: خدا

خنده تلخی کردم و مداد را گذاشتم سرجایش ولی دریافتم، هرکس جدول زندگی خود
را دارد، تا شرح جدول زندگی کسی را نداشته باشی حتی یک واژه‌ی سه حرفی آن
هم درست در نمی‌آید.

...

شاید کودک پابرهنه بگوید کفش

کشاورز بگوید برف

لال بگوید سخن

ناشنوا بگوید نوا

نابینا بگوید نور



ومن هنوز در اندیشه‌ام





واژه‌ی سه حرفی جدول زندگی شما چیست؟....[لبخند]




آدمـــــ بهتــــــره تــــــو فاضلابــــــــ باشـــــــه✘✪

✘✪تا باهـــر کــــی تـــــو فــــاز LOVE باشـــــه ✘✪[ناخوش][شیطونک]

نرگس پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 13:33 http://n1378.blogfa.com/

سلام دوستم
بهترین ارزوها رو میکنم برات

سلام ممنون عزیزم

محمد میلاد پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 10:55 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

ممنون خواهر گلم
پست زیبایی داری


خدا جونم حتی لحظه ای بحال خودم رهام نکن....



که بی تو هیچم...



دوستت دارممممممممممم...........



کمکم کن و تنهام نزار........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد