استقلالی ام...



                    

  


استقلالی ام
روزگارم آبی ست
تکه قلبی دارم،ان هم آبی ست
تیمی دارم،بهتر از پرسپولیس
خونی،بهتر از اب روان
من هوادارم
همه ذرات وجودم متبلور شده از رنگ آبی
استقلال تیمی نیست،که به اسانی از یاد من و تو برود
استقلال مجذور عشق است
استقلال،رنگ آبی ست به توان بی نهایت
استقلال،ضرب دل آبی من و توست
استقلال،هندسه فریاد آبی ست
هرکجاهستم باشم،استقلال مال من است
بردها،طوفانها،فریادها مال من است
چه اهمیت دارد
گاه اگرمیبازد،مهم عشقی است که در قلب من و تو جاری است
چشمهاراباید شست،جور دیگر باید دید
و نپرس چرا خون من آبی رنگ است
نپرس چرا قلب حقیقت آبی ست
کار مانیست شناسایی راز این تیم
کار ما شاید این است
که در افسون گل آبی شناور باشیم
و وقت غروب،دوباره متولدبشویم
کارماشاید این است
فریاد زنیم
من هوادارم
عشقم آبی ست...

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 11:17

فضول نیستم نگران داداشمم

چییییییییییییییییی میگی!!!!

الهه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 23:14

هوایی نشدم گفتم در جریان باشی داداشم داره ازدواج میکنه
فقط خدا کنه با اون دوس دخترش که من دیدم ازدواج نکنه

مگه تو فضولی؟؟؟

بره ناقلا پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 15:35

بله منم استقلالی ام /////تکه قلبی دارم ان هم ابی است

ایول....

فهیمه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 15:04

بیشین بینیم باوووووووووو....

ااااااااااااایش!!!!

الهه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:10

حنیف قصد ازدواج داره میدونستی؟
گفته تا پایان امسال به مادرم قول دادم ازدواج کنم

حالا تو چرا هوایی شدی!!!!!

الهه پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 14:05

ایول اس اسی
به امید ستاره سوم

ایشالا...

رها پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 11:17 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

ممنون دوستم حتما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد