به ایرانی بودن افتخار کنید...

به ایرانی بودنمون افتخار کنیم:


پبامبر اعظم(ص):


روزی مردانی از سرزمین پارس به دور ترین نقطه ی علم خواهند رسید


ناپلئون بناپارت:


اگر نیمی از لشکریانم ایرانی بودند


تمام دنیا را فتح میکردم...


آدولف هیتلر:


اگر مهندسان اسلحه ساز من ایرانی بودند


صد سال قبل از تولدم نازی دارای بمب اتمی میشد


بن لادن:


اگر دنبال مردانی هستی که تا پای خونشان از عهدشان دفاع کنند


در سرزمین پارس به کاوش بپرداز


اسکندر :


اگر روزی دیدی که فردی بخاطر کشورش حاضر شده تمام فرزندانش را قربانی کند


بدان که آن مرد اهل امپراطوری پارس است!


منبع:http://ba-marefatha.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جون جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 18:47

گیرم که باخته ام !!!
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد .
شوخی که نیست , من شاه شطرنجم !!!
تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم .
آرزو طلب نمیکنم، آرزو میسازم .
لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر میکنی ،
من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی .
زانو نمی زنم، حتی اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد !
زانو نمی زنم، حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه بروند !
“ مـــن زانــــو نمــی زنــــم”.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد