شهامت میخواهد...

اس ام اس

درسته غمگینم اما میخندم....


به قول فروغ شهامت میخواهد تلخ باشی


اما شیریین بخندی........!!


نظرات 6 + ارسال نظر
شروین دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:04

کاش غم و غصه هم قیمت داشت

مجانی است، همه می خورند!

کاش روی دهانمان کنتوری نصب می شد

و جریمه غصه ها را به حساب آنان می ریختیم

غصه نخوریم مردم!

سیاست مدارها هم روزی بزرگ می شوند و به مدرسه می روند

و دنیا مثلِ گلِ مصنوعی قشنگ می شود

هر چیز مجانی که ارزشِ خوردن ندارد!



"شمس لنگرودی"

شهریار شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 09:44

من و خدا سوار یک دوچرخه شدیم. من اشتباه کردم و جلو نشستم و خدا عقب

فرمان دست من بود و سر دوراهی ها دلهره مرا می گرفت. تا این که جایمان را عوض کردیم

حالا آرام شدم و هر وقت از او می پرسم که کجا می رویم؟ برمیگردد و با لبخند می گوید:

” تو فقط رکاب بزن “

یاس چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:43

ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺒﺮﻣﺘـــــ ﯾﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺷﻠـــﻮﻍ , ﺧﯿﻠـــﯽ ﺷﻠـــﻮﻍ ,

ﻭﺍﯾﺴﺘـــﻢ ﺍﻭﻥ ﻭﺳــﻂ ﻧﮕﺎﺗـــــ ﮐﻨـــﻢ!ﺑﮕـــﻢ ﺍﯾﻨـــﺎﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨـــﯽ؟ ﺑﮕـــﯽ ﺁﺭﻩ!...

ﺑﮕـــﻢ ﺗــﻮ ﻫﯿﺎﻫـــﻮﯼ ﻫــﻤﻪ ﺍﯾـــﻦ
ﺁﺩﻣـــﺎ ,

ﺑـــﺎﺯﻡ ﻣـــﻦ ﭼﺸﻤـــﺎﻡ ﻓﻘـــﻂ ﺩﻧﺒـــﺎﻝ
ﺗــﻮ ﻣﯿﮕـــﺮﺩﻩ ,

ﺩﻟــــﻢ ﺑـــﺮﺍﯼ ﺗـــﻮ ﺗﻨﮕــــ ﻣﯿﺸـــﻪ...
ﺻــــﺪﺍﻫﺎﺷـــﻮﻥﻭ ﻣـــﯽ ﺷﻨـــﻮﯼ؟
ﺑﮕـــﯽ ﺁﺭﻩ!

ﺑﮕـــﻢ ﺗــﻮ ﺍﻭﺝ ﻫﻤﯿـــﻦ ﺻﺪﺍﻫـــﺎ ﺩﻟــــﻢ
ﺩﻧـــﺒﺎﻝ ﺻــﺪﺍﯼ ﺗــﻮ ﻣﯿﮕـــﺮﺩﻩ...

ﺑﮕـــﻢ ﺣـــﺎﻻ ﭼﺸﻤﺎﺗــــﻮ ﺑﺒﻨـــﺪ ,
ﺑﮕـــﻮ ﭼـــﻪ ﺣﺴـــﯽ ﺩﺍﺭﯼ!

ﺑﮕـــﯽ ﺍﻧﮕـــﺎﺭ ﮔــــﻢ ﺷــﺪﻡ ﺑﯿـــﻦ ﯾــﻪ
ﻋﺎﻟﻤـــﻪ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ ,

ﺑﮕـــﻢ ﺍﮔـــﻪ ﻧﺒﺎﺷـــﯽ ﮔــﻢ ﻣﯿﺸـــﻢ
ﺑﯿــﻦ ﯾــﻪ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻏﺮﯾـــﺒﻪ

نیلا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:40

بعضیا هستن که یه جور خاص دوست داشتنین

یه جور عجیب دلنشینن

انگار خدا یه جور دیگه آفریدتشون

مثلا ساعت ها کنارشون میشینی وخسته نمیشی

اصلا سیر نمیشی از شنیدن صداشون یا نگاه کردن به صورتشون

مثلا همونایی که وقت خدافظی یهو دلت میگیره و ته دلت میگی کاش بیشتر میموندی

اسمشو عشق نمیذارم شاید یه دوست داشتن عجیبه که هر کسی ممکنه حسش کنه

من اسمشو عزیز دل کسی بودن میذارم

بعضیا عزیز دلتن

همونا که همیشه دلت قرصه با همون کیفیت کنارتن

همونا که دل گیرت نمیکنن

همونا که دوست داشتنشون بی قید و شرطه

تو زندگی هر کسی بعضیا وجود دارن که اصلا نمیشه دوسشون نداشت

و من چقدر این بعضیا رو دوست دارم

اینو میفرستمش واسه همون بعضیا

نیلا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:30

یه وقتایی لازم نیست حرفی زده بشه بین دو نفر ...

همینکه دستت رو آروم بگیره ...

یه فشار کوچیک بده ...

این یعنی مــن هستم تا آخــــرش ...

همیـــــــــن کــــــــافـــیـــــــــــــــه ...

نیلا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:28

لبخند بی هزینه شما گرانبها ترین هدیه است …

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد