تـو بـی هـیـچ قـیــد و شــرطـی خــــ♥ـــدا را داری ....

آرامــش نــه عــاشــق بــودن اســت ،


نــه گــرفـتـن دسـتـی کـه مـحــرمــت نـیـسـت !


نـه حـرف هـای عـاشـقـانـه و قـربـان صـدقه هـای چند ثـانیه ای !


آرامــش حـضـور خــداســــت . . .


وقـتـی در اوج نـبــودن هــا نـابــودت نـمی کــنـد ،


وقـتـی نــاگـفـتـه هــایـت را بـی آنـکـه بـگـویـی مـیـفــهـمـد ؛


وقـتی نـیـاز نـیـسـت بــرای بــودنش الـتـمـاس کـنی !


غــرورت را تـا مــــرز نــابــودی پـیـش بـبــری ؛


وقـتی مـطمـئـن بـاشی بـا او ، هــرگـز تـنـهـا نـخـواهی بـود !


آرامــش یـعـنـی هـمــیـن !


تـو بـی هـیـچ قـیــد و شــرطـی خــــ♥ـــدا را داری .

نظرات 2 + ارسال نظر
دلسوختگان یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 22:44 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

سلام مهربانوی مهربان . . .
وب شما هم زیبا و مطالب آموزنده ی هست . . .
با افتخار لینک شدید . . .
سپاس و درودهای بی پایان . . .

سلام واقعا ممنون واینکه برای من باعث افتخاره دوست من.ممنون ازبودنتون.شماهم باافتخارلینک شدید.موفق باشید

ساعته 11 پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 10:27 http://saate11.blogfa.com

اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم

اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر برم

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد