...



نظرات 4 + ارسال نظر
دلسوختگان چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 21:09 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

هوای خوبی است
همان هوای معروف دو نفره
همان دستهای به هم گره شده
راه بلند خاموش از ترانه صنعت و ازدهام
همان جاده طبیعی سر سبز کوهستان
که تا چشم کار می کند
فقط خدا هست
دستهایم را باز می کنم
یک نفس عمیق
وجودم پر می شود از محبت
چشمه از چشمهایم ذلال تر
برف تا زانو
زانو پر از حس رفتن بی هیچ خستگی
خدایا
برای رفتن به این لایتناهی
عبور از قنوت سبز
پرواز از درون
لازم است
یاریم کن ...

بسیارزیبا

تنها دل سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 20:43 http://fanos2000.mihanblog.com/

دیر کردی نازنینم کم کم آذر میرسد
عمر آبان ماه هم دارد به آخر میرسد

فرصت از کف میرود، امروز و فردا تا به کی؟
فصل عشق و عاشقی هم عاقبت سر میرسد

برگهای دفتر پاییز سرخ و زرد شد
آخرین برگ سفیدِ کهنه دفتر میرسد

زودتر برگرد تا وقتی بجا مانده هنوز
میرود پاییزِ عاشق، فصل دیگر میرسد

مهر و آبان طی شدند و نوبت آذر رسید
نازنینم زودتر، سرما سراسر میرسد

این هوا با عاشقان چندی مدارا میکند
فصل سرما، زوزه ی باد ستمگر میرسد

یک نفر با یک خبر ای کاش امشب میرسید
مژده می آورد برخیزید، دلبر میرسد ...

دلسوختگان شنبه 21 آذر 1394 ساعت 20:33 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

عاشق شدم و عشق مرا بد نام کرد
داروغه شنید و مرا زندان کرد
در خلوت زندان به خود نالیدم
عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد ...

هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم
افسرده دلم به یاد تو شاد کنم
بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است
با یاد تو این خرابه آباد کنم ...

شیدا(فَرمِه) جمعه 29 آبان 1394 ساعت 08:18 http://shadeofparadise.blogfa.com

✿اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم✿

✿سلام درخشان مهر✿

✿آدینه ی پایانی آبان خوش بیفتد ✿

✿"مهر" را بر سر" آبان" بگذار " مهربان " میگردد.
✿من شما را با همه ی مهر به آبان دادم .مهربان باش که پاییز بهاران گردد.

✿کسانی که روحیات منفی دارند و دائماً
✿در حال اعتراض و گله گذاری نسبت به شرایط خود هستند
✿از دیدگاه افراد موفق همچون سم محسوب می شوند.
✿چنین شخصیت هایی تلاش می نمایند سایرین را نیز با خود همراه کرده
✿و بخشی از کمپین اعتراضی خود نمایند تا احساس بهتری به دست بیاورند.

✿بر مبنای ذات انسانی ملزم هستیم
✿به شکایات دیگران در مورد زندگی و شرایطشان گوش دهیم
✿و با آنها احساس همدردی نماییم ولی همواره باید متوجه و مراقب ....
✿مرز بین همدردی کردن و بلعیده شدن توسط روحیات منفی سایرین بود.

✿رساترین چیزی که به وسیله ی آن می توانی رحمت الهی را به خود جلب کنی
✿این است که در باطن به همه ی مردم عطوف و مهربان باشی.
✿امام علی علیه سلام "غرر الحکم "

✿سایه بهشت✿

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد