اغاز...



خدای خوبم امروزم مثل همه روزهای پیش بایادتوشروع میکنم.بایادتوومهربانی های بی اندازه ات...پنجره رابازمیکنم میخواهم صدای جیک جیک گنجشک هاروشن ترازقبل درفضای اتاق بپیچد.پنجره رابازمیکنم تااسمان به اتاقم پابگذاردوخورشیددست های طلاییش رابرسرم بکشد.خدای خوبم دوست دارم امروزونیزروزهای دیگربه یادمهربانی های توباشم.دوست دارم دلم همیشه پرازیادتوباشد.دوست دارم همه لحظه هایم بایادتوپرازبوی بهارشود.پرازبوی جوانه های تازه شکفته..پرازبوی علف های باران خورده..خدای خوبم دوست دارم خوب باشم خوبترازهمیشه..دوست دارم انقدرمهربان باشم که پرنده هابیایندوروی  دستهایم لانه بسازند..دوست دارم انقدرمهربان باشم که اسمان دردلم جاشود.خدای من..خدای لحظه های زندگی من کمکم کن تامن هم شبیه افتاب شوم..گرم.. مهربان..پرازروشنی..پراززندگی..

نظرات 148 + ارسال نظر
دلسوختگان پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 13:28 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

کاریزما چیست ؟

افرادی که انرژى مثبت دارند ،
اغلب مهربان و با عاطفه هستند ،
به زمین و زمان مهربانی می کنند ،
غصه دارند اما آن را قصه نمی کنند تا خُلق مردم را تنگ نکنند ،
اغلب افرادى خوش خُلقند ،
دنبال نقاط مثبت هستند ،
در برابر نا ملایمات زندگی خم به ابرو نمی آورند .
این افراد در بلند مدت یک نیرویی بدست می آورند که از همه لحاظ مورد قبول اطرافیان هستند و به قول روانشناسان "کاریزما" دارند .
کاریزما باشید ، پر از دید مثبت !

بسیارجذاب بود.ممنونم

مُبینآ :] دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 12:18 http://Wimple.blogfa.com

سَلام یآس نآزنین ،
ممنونم ازتــ :)

سلام عزیز دلم

خط قرمز پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 18:03 http://red-line.blogfa.com

خدایــــــا
انگشت نمای مردم شهر شده ام ...!
شیرین ندیده اند
که تیشه بدست گیرد
و به سمت بیستون به راه بیافتد ... !!

تسبیح های گلی یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 12:56 http://khatm313.mihanblog.com

شاید آنروز که سهراب نوشت:
"تاشقایق هست زندگی باید کرد"
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت
باید اینگونه نوشت:
هر گلی هم باشد،چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی بی مهدی
زندگی با غم‏هاست...
عیدتون مبارک
اللهم عجل لولیک الفرج
+
برای شرکت در هفته ی جدید ختم هم میتوانید به وبلاگ تشریف بیارید و تعداد مدنظرتان را کامنت کنید.

خط قرمز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 19:08 http://red-line.blogfa.com

دستی به سوی من

تکان داد و رفت

آن غریبه ی که در ایستگاه

مرا اشتباه گرفت

عکس اش به روی شیشه ی قطار

برای همیشه ماند

با سنگ کودکی

که به جای شیشه چشم های مرا اشتباه گرفت

خط قرمز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 19:08 http://red-line.blogfa.com

آه

دربیداری مگر چه کرده ایم

خواب را

برای دیدن کابوس

به ما داده اند

خط قرمز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 19:08 http://red-line.blogfa.com

بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت

فــــقـط بــــایــــد ..

کنــــار ایــستــاد ..


و ..

راه بـــــاز کـــــرد

بــه هـمـیـن ســـادگــــی

خط قرمز دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 17:36 http://red-line.blogfa.com

کاش آنگاه که ابلیس وسوسه گر ،گناهان را در چشمانمان زیبا می نمایاند وبه دروغ می آراید، حقیقت را درک کنیم و با ممانعت از عمل در پیروی از هوای نفس ، تو را سپاسگزار باشیم وآنگاه که خاضعانه آمرزش وبخشش تو را می طلبیم،فضل همیشگی ات را باز هم ارزانی مان داری .

آمین

نازی جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 16:09 http://angelsssss.blogfa.com

آزاد شو از بند خویش،ܓ✿

ܓ✿ زنجیر را باور نکنܓ✿

ܓ✿اکنون زمان زندگیست،ܓ✿

ܓ✿ تاخیر را باور نکن ܓ✿

ܓ✿ حرف از هیاهو کم بزن، ܓ✿

ܓ✿ از آشتی ها دم بزن ܓ✿

ܓ✿ از دشمنی پرهیز کن، ܓ✿

ܓ✿ شمشیر را باور نکـن ܓ✿

ܓ✿ خود را ضعیف و کم ندان ܓ✿

ܓ✿ تنها در این عالم ندانܓ✿

ܓ✿ ..تو شــاهکار خلقتی، ܓ✿

ܓ✿ تحـقیر را باور نکن.. ܓ✿

ܓ✿ بر روی بوم زندگی، ܓ✿

ܓ✿ هر چیز می خواهی بکشܓ✿

ܓ✿ زیبا و زشتش پای توست،ܓ✿

ܓ✿ تقـدیر را باور نکـن ܓ✿

ܓ✿ تصویر اگر زیبا نبود، ܓ✿

ܓ✿ نقاش خوبی نیستی ܓ✿

ܓ✿ از نو دوباره رســم کن،ܓ✿

ܓ✿ تصویر را باور نکن ܓ✿

ܓ✿ خالق تو را شاد آفرید، ܓ✿

ܓ✿ آزاد آزاد آفرید ܓ✿

ܓ✿ پرواز کـن تا آرزو، ܓ✿

ܓ✿ زنجیر را باور نکن ܓ✿

بسیاااااااااااااااااااااااااااارزیبا.ممنون عزیزم

نازی جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 16:07 http://angelsssss.blogfa.com

زندگی کن به شیوه خودت …

با قوانین خودت…!!

با باورها و ایمان قلبی خودت……

مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند…

برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی…

هر جور که باشی ،

حرفی برای گفتن دارند …!!

perfect

خط قرمز جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 12:49 http://red-line.blogfa.com

برای پرش های بلند ، گاهی نیاز است چند گامی پس رویم . حکیم ارد بزرگ

perfect

خط قرمز جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 12:49 http://red-line.blogfa.com

تمام حقایق سه مرحله را پشت سرگذاشته‌اند: اول، مورد تمسخر واقع شده‌اند. دوم، به شدت با آنها مخالفت شده است. سوم، به عنوان یک چیز بدیهی پذیرفته شده‌اند. آرتور شوینهاور

این دیگه واقعاعالی بود.ممنون

خط قرمز جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 18:00 http://red-line.blogfa.com

یـــک گـــوشــه ی دنج

یـــک نقطه

یــک عــالمـه بغض

یــک دنیا حــرف

و بــی نـــهایَت خــــاطره

کــــافیست بـــرای جـــوان مـــرگ شدن.....

maryam سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 14:40 http://www.funny1395.blogfa.com

سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~~~~~~~~~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

سلام دوستم.حتمااااااااااااااااااااااا

دلسوختگان دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:06 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

عقل به دل می گوید تو از این عشق حذر کن ...
راه خود را تو کج کن ، از این جاده گذر کن ...
پر حزین است که این راه ، برو راه دگر کن ...
قدمی بر سر راهی غیر این عشق تو کج کن ...
دل تمنا میکند ، عقل ! نتوانم از این عشق گذر کرد ...
چشم دل را بگیرم ، قدمی بر سر راه دگر کرد ..!
همه تار تنم پر شده از او ، به چه لطفی گذر کرد ...
به چه راهی بروم من ؟ که از این عشق راهی نتوان زد ...
نه بخواهم ، نه توانم از این جاده پر پیچ حذر کرد ...
من بمانم و بسازم ، نتوان آتش این عشق که کم کرد ...

تنها دل جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 14:17 http://fanos2000.mihanblog.com/

هرچه کُنی بُکن مَکن ترک من ای نگار من
هرچه بَری بِبر مَبر سنگدلی به کار من
هرچه هِلی بِهل مَهل پرده به روی چون قمر
هرچه دَری بِدر مَدر پرده‌ی اعتبار من
هرچه کِشی بِکش مَکش باده به بزم مدعی
هرچه خوری بخور مخور خون من ای نگار من
هرچه دَهی بِده مَده زلف به باد ای صنم
هرچه نَهی بِنه مَنه پای به رهگذار من
هرچه کُشی بُکش مَکُش صید حرم که نیست خوش
هرچه شَوی بِشو مَشو تشنه بخون زار من
هر چه بُری بِبر مَبُر رشته‌ی الفت مرا
هرچه کَنی بِکن مَکن خانه‌ی اختیار من
هرچه رَوی بُرو مَرو راه خلاف دوستی
هرچه زَنی بِزَن مَزَن طعنه به روزگار من

"شوریده شیرازی"

بی نظیر

تنها دل سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 21:41 http://fanos2000.mihanblog.com/

ﻗﺼﻪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﯾﯽ
ﻧﻐﻤﻪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻧﯽ
ﺻﺪﺍ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺸﻨﻮﯼ
ﯾﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﭼﻨﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﯽ
ﯾﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﭼﻨﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﺪﺍﻧﯽ …
ﻣﻦ ﺩﺭﺩ ﻣﺸﺘﺮﮐﻢ
ﻣﺮﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﮐﻦ
ﺩﺭﺧﺖ ﺑﺎ ﺟﻨﮕﻞ ﺳﺨﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ
ﻋﻠﻒ ﺑﺎ ﺻﺤﺮﺍ
ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺑﺎ ﮐﻬﮑﺸﺎﻥ
ﻭ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺳﺨﻦ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ
ﻧﺎﻣﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ
ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ
ﺣﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ
ﻗﻠﺒﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻩ
ﻣﻦ ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻪ ﺍﻡ
ﺑﺎ ﻟﺒﺎﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﻟﺒﻬﺎ ﺳﺨﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻡ
ﻭ ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﺖ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﺁﺷﻨﺎﺳﺖ
ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕِ ﺭﻭﺷﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﮔﺮﯾﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮ ﺯﻧﺪﮔﺎﻥ ,
ﻭ ﺩﺭ ﮔﻮﺭﺳﺘﺎﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺍﻡ
ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺳﺮﻭﺩﻫﺎ ﺭﺍ
ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﮔﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻝ
ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮﯾﻦِ ﺯﻧﺪﮔﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ...

"شاملو"

perfect

دلسوختگان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:57 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

زندگی ، بدون روزهای سخت نمی شود ...

روزهای سخت ، همچون برگهای پاییزی شتابان فرو می ریزند ...

در زیر پاهای تو ، اگر بخواهی ...

فراموش نکن ..!

برگهای پاییزی بی شک در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت

و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت ، سهمی از یاد نرفتنی دارند .....


"نادر ابراهیمی"

perfect

تنها دل شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 11:00 http://fanos2000.mihanblog.com/

پرواز را یاد بگیر ...
نه برای اینکه از زمین جدا باشی ...
برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی .....

دلسوختگان چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:06 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

کمتر بترسید ...
بیشتر امیدوار باشید . . .

کمتر بخورید ...
بیشتر بجوید . . .

کمتر آه بکشید ...
بیشتر نفس بکشید . . .

کمتر بیزار باشید ...
بیشتر عشق بورزید . . .

سپس خواهید دید ...
که همه چیزهای خوب از آن شما خواهد شد ..!!

دلسوختگان سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 10:40 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

در بیابان فراخی که از آن می گذرم
پای سنگین کسی در دل شب
با من و سایه من همسفر است
چون هراسان به عقب می نگرم
هیچ کس نیست به جز باد و درخت
که یکی مست و یکی و بی خبر است
خاطر آشفته زخود می پرسم
که اگر همره من شیطان نیست
کیست پس این که نهان از نظر است؟
پاسخی نیست ، بیابان خالی است
کوه در پشت درختان ، تنهاست
و آنچه من می شنوم
بانگ سنگین قدمهای کسی است
که به من از همه
نزدیکتر است...
آه ای
سایه افتاده به خاک
گر به هنگام درخشیدن صبح
همچنان همقدم من باشی
جای پای هزاران شب را
با نقوش قدم صدها روز
بر زمین خواهی دید
وین اشارت تو را خواهد گفت
کاین وجودی که زبانگ قدمش می ترسی
مرگ در قالب روزی دگر است ...


و باز هم زندگی اجباریست.......

دلسوختگان دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 14:42 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

اگر روزی دستانت شانه های خدا را لمس کرد ...
اگر در تپش موسیقی باران ، ردپای عشقی ازلی را یافتی ...
بوسه های خاطره را روی گونه های قلبت به یادگار بگذار ...
مبادا او را در پستوی خانه نگه داری ...
و زخمش را مرحمی از فراموشی بگذاری ...
مبادا که رمز عبور را فراموش کنی ..!
هر شب ، قصه ناتمام وصال را برای شمعدانی احساس بگو ...
نشاید که رنج فاصله را از تن بشویی ..!
اگر روزی معنی نگاه یک پرنده مهاجر را فهمیدی
برایش از قفس نگو ..!
از تکرار فصل جدایی ، از قصه تلخ پایان ، از هرگز نگو ..!
به آسمان بگو در سینه همیشه آبی اش ...
جایی برای حسرت بالهای من کنار بگذارد ...
به ماه بگو رازدار اشک های تنهایی من باقی بماند ...
اشک های ناگهان در چشم خشکیده ، بغض های تا ابد در گلو خفته ...
و به عشق بگو نگاه تبدارش را از من دریغ نکند ...
و فانوس زندگی را همچنان به نور امید روشن نگاه دارد ...
من هنوز به بخشش دستهای پرسخاوتش دل بسته ام ...
به واژه هایی که بی بهانه در کوچه ذهن جاری می شوند ...
و به خدایی که شانه هایش را می توان لمس کرد .....

بسیارزیبا

دلسوختگان دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:10 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

من مدت‌هاست در تاریخ می‌گردم ...
تا انسان‌هایی را که خوب مُرده‌اند بیابم ...
و مُردن‌هایی سخت زیبا و پرشکوه یافته‌ام ...
بی‌شک آنهایی که می‌دانند چگونه باید مُرد ...
می‌دانسته‌اند که چگونه باید زیست ..!؟

"دکتر شریعتی"

perfect

دلسوختگان یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 19:59 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

آنچه می خواهیم .. نیستیم ...
و آنچه هستیم .. نمی خواهیم ...
آنچه دوست داریم .. نداریم ...
و آنچه داریم .. دوست نداریم ...
و عجیب است هنوز امیدوار ..!!
به فردائی روشن هستیم ..!؟

نکته ی ظریفی بود

دلسوختگان شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 11:37 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا ...
دلم تنگ شده‌ها را ، عاشقتم‌ها را ...
این‌ جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی‌کنی ..!
باید آدمش پیدا شود ..!
باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی و باید بدانی که فردا ، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد ..!
سِنت که بالا می‌رود کلی دوستت دارم پیشت مانده ، کلی دلم تنگ شده و عاشقتم مانده که خرج کسی نکرده‌ای و روی هم تلنبار شده‌اند ..!
فرصت نداری صندوقت را خالی کنی ..! صندوقت سنگین شده و نمی‌توانی با خودت بِکشی‌اش ...
شروع می‌کنی به خرج کردنشان ..!
توی میهمانی اگر نگاهت کرد اگر نگاهش را دوست داشتی ...
توی رقص اگر پا‌به‌پایت آمد اگر هوایت را داشت اگر با تو ترانه را به صدای بلند خواند ...
توی جلسه اگر حرفی را گفت که حرف تو بود اگر استدلالی کرد که تکانت داد ...
در سفر اگر شوخ و شنگ بود اگر مدام به خنده‌ات انداخت و اگر منظره‌های قشنگ را نشانت داد ...
برای یکی یک دوستت دارم خرج می‌کنی برا ی یکی یک دلم برایت تنگ می‌شود خرج می‌کنی ..! یک چقدر زیبایی یک با من می‌مانی ..؟
بعد می‌بینی آدم‌ها فاصله می‌گیرند متهمت می‌کنند به هیزی ..! به مخ‌زدن به اعتماد آدم‌ها ..!
سواستفاده کردن به پیری و معرکه‌گیری ...
اما بگذار به سن تو برسند ..!
بگذار صندوقچه‌شان لبریز شود آن‌‌وقت حال امروز تو را می‌فهمند بدون این‌که تو را به یاد بیاورند ...
غریب است دوست داشتن ...
و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن ...
وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...
و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده ...
به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر ، ما سرخوش‌تر ، هر چه او دل نازک‌تر ، ما بی رحم ‌تر ...
تقصیر از ما نیست ...
تمامیِ قصه هایِ عاشقانه ، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند ...!؟


"استاد دکتر علی شریعتی"

سلام
از نظری که دادید متشکرم ولی من فکر می کنم دلتون با آقاست برای همین از آهنگ وبم خوشتون اومده

سلام ممنون از تعبیر قشنگتون

هم نام گلهای بهاری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 22:02 http://yarehabib80.mihanblog.com/

ممنون از حسن نظر شما در صورتی که وب را مفید می دانید می توانید لینک کنید از نظرات سازنده شما درجهت ارتقا وبلاگ جدید استقبال میکنیم
هم نام گلهای بهاری

ممنون دوست من.حتما بهت سرمیزنم

هم نام گلهای بهاری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 14:19 http://yarehabib80.blogfa.com/

نمی دونم شما بودید برام پیام گذاشتید یا کسی دیگه چون آدرس نگذاشته ممنون از حضورتون بزودی از بلاگ فا به آدرس زیرمنقل میشم
دوست داشتی به آدرس بیا برام پیام امروزتو تکرار کن
آدرس http://yarehabib80.mihanblog.com
هم نام گلهای بهاری

اخ اخ یادم رفت ادرس بذارمدوباره سرمیزنم بهت.

نرگس شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 14:04 http://n1378.blogfa.com/

سلام یاس
خوبی
تو واسه من بدون آدرس کامنت گذاشتی؟؟؟
آخه من چن تا یاس دیگه هم میشناسم

نمیدونم.یادم نمیاد

محمد میلاد سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 17:38 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

بگذار همه ی طوفان های دنیا



برای درهم شکستن زورق زندگیم



گرد هم آیند و توطئه کنند!



وقتی رسیدن به ساحل حضورت



فرجام این لحظه هاست،چه باک؟!



بگذار آتش ستم



مزرعه آرزوهایم را بسوزاند!



بهشت عشق تو، درون قلب من است...



اصلا تو بگو دنیا بر سر دلم آوار شود،



تو که هستی هرگز نمی شکنم!



نه اینکه درد نکشم



نه اینکه زخم بر ندارم



نه...!



از درد بیصدا اشک می ریزم



ومی نوشم و مست می شوم



از قطره هایی که پراز حضور تواند!



حالم خوب نیست



نه...خوب است!



حال دلم همیشه خوب است



چون تو هستی!



در دلم همیشه فراوانی آرامش است



تو هستی ...



و همین بودن تو آرامم می کند!

محمد میلاد سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 17:35 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

سلام ابجی گلم
ممنون برام کامنت میذاری
راستی ابجی خواهش میکنم یه مطلب جدید بذار
اگه کمک میخوای کمکتم میکنماااااا خخ

سلام.چشم حتما

محمد میلاد سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 12:22 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

وسیع باش
دلتنگ که شدی
منتظر نباش کسی دل گرفته ات را باز کند
بلند شو و قدمی بردار
دل کسی را شاد کن
دلت خود به خود باز می شود

قوی باش
و پیش از آنکه کسی را دوست داشته باشی
خودت را دوست داشته باش
تا همچنان باشی
در لحظه هایی که کسی برای تو نیست

صبور باش
زمان خیلی چیزها را حل خواهد کرد
گاهی مساله های به ظاهر بزرگ و پبچیده توانایی و هوش زیادی نمی خواهد
کمی زمان می خواهد تا آرام تر شوی و مساله را کوچک تر و ساده تر ببینی

و عاشق باش
برای آنکه دوستش داری دعا کن
بدون آنکه دلیلی برای دوست داشتنت بیابی
ببین چه احساس رضایتی پیدا خواهی کرد.

وبقول دوست عزیزی
خداوند قادرترین کارگردانیست که بارسیدن سپیده دم میگوید:نور -صدا-حرکت
اوزیباترین فیلم هستی را کلید می زندومن بهترین نقش را برایتان آرزو میکنم.روزهایی سرشار از زیبایی و نشاط با بهترین حکمتهای الهی داشته باشید...[لبخند][گل][گل][گل][لبخند]




_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
__ (▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
__ (▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
به خودم می بالم که در این عصر یخی ، دوستانی دارم که دلشان آینه ی خورشید است✿
__ (▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿

محمد میلاد یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:04 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

خواهرم در چه حاله؟؟؟؟؟

ممنون خوبم

محمد میلاد یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:03 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

چه سکــــــــوتی دنیـــــــــــا را فـــــــــــرا می گرفت !!!➹



➹اگــــــــر هرکســــــــــــی ➹



➹تنهــــا به انــــــــــدازه ی صــــــــــداقتش➹



➹سخـــــن میگــــــفت ... ➹

محمد میلاد یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:02 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

ما تنها نسلی هستیم که
بهترین و ناب ترین و خاص ترین حـــرف هــایــمــان
را نـــزدیـــم......
تــــایـــپ کـــردیـــم .!

بسییییییییییییییارزیبا

محمد میلاد یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:02 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

هنگامی که لیلی و مجنون ده ساله بودند روزی مجنون در مکتب خانه پشت سر لیلی نشسته بود . استاد سوالی را از لیلی پرسید ، لیلی جوابی نداد ، مجنون از پشت سر آهسته جواب را در گوش لیلی گفت اما لیلی هیچ نگفت . استاد دوباره سوال خود را پرسید و باز مجنون در گوش لیلی و باز لیلی هیچ نگفت و بعد از بار سوم استاد لیلی را خواند و چوب را بر پای لیلی بست و او را فلک کرد . لیلی گریه نکرد و هیچ نگفت. بعد از کلاس ، لیلی با پای کبود لنگ لنگ قدم بر می داشت که مجنون عصبانی دستش را بر بازوی لیلی زد و گفت: دیوانه ، مگر کر بودی که آنچه را به تو گفتم نشنیدی و یا لال که به استاد نگفتی . لیلی اشکش در آمد و دوید و رفت .
استاد که شاهد این منظره بود پیش رفت و گوش مجنون را کشید و گفت : لیلی نه کر بود و نه لال ، از عشق شنیدن دوباره صدای تو ، فلک را تحمل کرد و دم بر نیاورد ، اما از ضربه اهسته دست تو اشکش در آمد ، من اگر او را به فلک بستم استادش بودم و حق تنبیه او را داشتم اما تو عشق او بودی و هیچ حقی برای سرزنش کردنش نداشتی . مجنون کاش می فهمیدی که لیلی کر شد تا تو باز گویی

محمد میلاد یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:02 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

نـامـه ی خـدا بـه انسـان ...

صبــح کــه بیــدار شــدی

نگـاهـت میکــردم

امــا متـوجـه شـدم کـه

خیـلی مشغـول انتخـاب لبـاسی کـه

میخـوای بپـوشی ...

فکـر میکـردم یـه لحظـه وقت داری

بـه مـن بگـی "ســلام"

امـا بعـد دیـدمت از جـا پـریـدی !

امـا درعـوض تـو بـه دوستت تلفـن زدی !

بـا آن همـه کـار گمـان میکـنـم

کـه وقت نـداری بـا مـن حـرف بزنـی !

متـوجـه شـدم قبـل از نهـار هـی دور و برت را نگـاه میکـنـی

شـایـد خجـالت میکشـیدی یـادم نکـردی

بعـد از انجـام چـند کـار درحـالیکـه

تلویزیـون نگـاه میکـردی

شـام خـوردی و بـازم با من صحبتـی نکـردی

بـه خـانوادت شب بخیـر گفتـی و خـوابیـدی ...

نمیـدانـم چـرا بـه من شب بخیـر نگفتـی ...

امـا اشکـالی نـدارد مگـر صبح بـه مـن سـلام کـردی ...

صـورتت را کـه خسته از تکـرار یکنواختی های

روزمره بود لمس کردم ... چقد مشتاقم که


بگویم چطور میتوانی زندگیه زیبا تر و مفید تری را تجربه کنی



احتمالا متوجه نشدی که من درکنارت وبرای کمک به تو آماده ام

من آنقد دوستت دارم که همیشه منتظرتم

منتظر یک سرتکان دادن !!

یک دعــا !!

یک فکـر یـا گـوشـه ای از قلبـت کـه بـه سوی من می آیـد

بـه امیـد روزی کـه بـه مـن وقـت بـدهـی ...

بخـاطر خـودت !!

محمد میلاد چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 11:41 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

گاهـ ـی حجـ ـم ِ دلــــتنـگی هایـ ـم
آن قــَ ـــ ـدر زیـاد میشود
که دنیــــا
با تمام ِ وسعتش
برایـَم تنگ میشود ...
... دلتنــگـم...
دلتنـــــگ کسی کـــــه
گردش روزگــــارش به من که رسیــــد از
حرکـت ایستـاد...
دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید...
دلتنگ ِ خود َم...
خودی که مدتهــــ ــــ ــاست گم کـر د ه ام ...

گذشت دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم
حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست


__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤




دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه

دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمیشـه

دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت میشه

دوست یعنی وقت اضافه ؛ یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه

دوست یعنی تنهایی هام رو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش

دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ؛ اما بدون شمارش و حساب و کتاب

دوست یعنی من از بودنت مفتخر و سربلندم نه سر به زیر و شرمنده ادعا نمی کنم که همیشه به یاد دوستانم هستم ولی ادعا می کنم که لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم

دوست خوبم از بودنت ممنونم!!![لبخند][گل]

محمد میلاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:49 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد،

خدا گفت:

رها کردن کار توست. تو باید از آنها دست بکشی.

از خدا خواستم تا شکیبایی‌ام بخشد،

خدا گفت:

شکیبایی زاده رنج و سختی است.

شکیبایی بخشیدنی نیست، به دست آوردنی است.

از خدا خواستم تا خوشی و سعادتم بخشد،

خدا گفت:

من به تو نعمت و برکت دادم، حال با توست که سعادت را فراچنگ آوری.

از خدا خواستم تا از رنج‌هایم بکاهد،

خدا گفت:

رنج و سختی، تو را از دنیا دورتر و دورتر، و به من نزدیکتر و نزدیکتر می‌کند.

از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد،

خدا گفت:

بایسته آن است که تو خود سر برآوری و ببالی

اما من تو را هرس خواهم کرد تا سودمند و پر ثمر شوی.

من هر چیزی را که به گمانم در زندگی لذت می‌آفریند از خدا خواستم

و باز گفت:

من به تو زندگی خواهم داد، تا تو خود از هر چیزی لذتی به کف آری.

از خدا خواستم یاری‌ام دهد تا دیگران را دوست بدارم، همانگونه که آن‌ها

مرا دوست دارند.

و خدا گفت:

آه، سرانجام چیزی خواستی تا من اجابت کنم!

محمد میلاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:48 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

بادبادک باآن که میداند زندگی اش به نخی بند است،

بازهم درآسمان میرقصد و میخندد...

بخند و نگران نباش،

بدان که نخ زندگی،در دست خداست!

واقعا زیبا بود.ممنون

محمد میلاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:48 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

زیر تاریکی شب

دیدن مهتاب قشنگ است.

چه خیالی است اگر بال ندارم؟

حس پرواز که هست

حس پرواز قشنگ است.

قلمم

دفتر شعرم

همه را باد ربود

خبری نیست

رقص ژولیده نیزار قشنگ است.

به کسی کینه نگیرید

دل بی کینه قشنگ است.

به همه مهر بورزید

به خدا مهر قشنگ است.

دست هر رهگذری را بفشارید به گرمی

بوسه هم حس قشنگی است.

بوسه بر دست پدر

بوسه بر گونه مادر

لحظه حادثه بوسه قشنگ است.

بفشارید به آغوش عزیزان

پدر و مادر و فرزند

به خدا گرمی آغوش قشنگ است.

نزنید سنگ به گنجشک

پر گنجشک قشنگ است.

پر پروانه ببوسید

پر پروانه قشنگ است.

نزنید سنگ به هر زاغ سیاهی

به خدا زاغ قشنگ است.

نسترن را بشناسید

یاس را لمس کنید

به خدا لاله قشنگ است.

همه جا مست بخندید

همه جا عشق بورزید

سینه با عشق قشنگ است.

بشناسید خدا را

هر کجا یاد خدا هست

هر کجا نام خداهست سقف آن خانه قشنگ است.

محمد میلاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:47 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

نوروز یعنی:



پیچش دست نوازشگر یاس دور اندام سپیدار بلند…

کیسه‌هایی که همه سرشارند…

از خرید لبخند!

رقص یک قاصدک از نغمه‌ی پر مهر نسیم…

پرش از آتش سوزنده‌ی افکار قدیم…

مستی باغچه از رایحه‌ی شب‌بوها…

خنده‌ی پاک و نجیب گل‌ها…

تپش قلب کبوتر لحظه‌ی یافتن خانه‌ی نو…

برق زیبای نگاه من و تو…

وزش عطر اقاقی با باد…

گردش شاپرکان آزاد…

همهمه……

عشق……

صفا…….

رنگ و صدا…….

و تماشای خدا…….

محمد میلاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:47 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

نمی دانم چه می خواهی…

ولی امشب دعا گویم برای تو

برای رفع غم هایت

برای قلب زیبایت

برای راز پنهانت

و می دانم…

خداازارزوهایت خبردارد

یقین دارم دعا حتما اثر دارد

دعایم کن…

شما مارو دعابفرمایید دوست عزیز

محمد میلاد یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:47 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

با بهار به خانه تو می آیم

با خوشه هایی از گندم سبز و سبدی پر از سیبهای سرخ محبت

می آیم تا دوباره « هفت سین » محبت را با تو بر سفره بچینیم

و سنبل دوستی را در گلدان همدلی بکاریم...

محمد میلاد شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:37 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش[لبخند][گل]
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$



عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را . . .
عید شما مبارک[خجالت][گل][قلب]

سال نو شمام مبارک

محمد میلاد چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:20 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

بعضی ها فقط برای این می آیند
که عاشقمان کنند و بی قرار
یک مشت خاطره به آغوشمان بریزند و بروند
و با هرچه یادمان داده اند, تنهایمان بگذارند
بعضی ها فقط می آیند که زود بروند
که داغ شوند و روی دلمان بمانند[لبخند]

محمد میلاد سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 12:29 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛

سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن ♥
پیشاپیش سال نو مبارک[لبخند][گل]
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$

ممنون سال نو شمام مبارک

محمد میلاد شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 11:12 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

گاهـــی به خــودت احتــرام بگـــذار؛





بـه خـــودت، باورت و زندگـــی ات عشــ♥ــق بورز...





سن و سـالت مشــکلِ عشــ♥ــق نیست!!!





زیـرا زمـــان نمی توانــــد بلورِ اصل را کـدر کنـد!





مگـــر آنـکه تـو پـیـوستـه برق انداختــن آن را از یـاد بـرده بـاشـی...





بـرای خــودت دعــا کـن کـه آرام بـاشــی؛ صبـور بـاشــی...





مهــم نـیـست کـه آخرین زلزله ی زندگی ات چنـد ریـشتـر بـود!!!





مهـم نـیـست کـه در آن زلـزلـه چــه چیــزهـایی را از دست دادی...





مهـم ایـن است کـه دوبـاره از نـو بسـازی





زندگی ات را...باورت را....وجهانت را...!!



سلام
صبح اولین روز هفته و آخرین هفته و آخرین شنبه سال 93 ت به خیر ونیکی[گل][گریه][چشمک][قلب]





خواهرم اپ کن دیگه

چشم

محمد میلاد پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 21:11 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

دلم برای قبلنای خودم تنگ شده...

همش بیخیال بودم...

الان همش تو خیالم!!!



یک روز از پدرم پرسیدم فرق بین عشق و ازدواج چیست ؟
روز بعد او یک کتاب قدیمی آورد و به من گفت این برای توست

با تعجب گفتم : اما این کتاب خیلی با ارزش است ،
تشکر کردم و در حالیکه خیلی ذوق داشتم تصمیم
گرفتم کتاب را جایی دنج بگذارم تا سر فرصت بخوانم .

چند روز بعد پدرم روزنامه ای آورد ، نگاهی به آن انداختم
و به نظرم جالب آمد که پدرم گفت این روزنامه مال تو نیست ،
برای شخص دیگریست و موقتا می توانی آن را داشته باشی
من هم با عجله شروع به خواندنش کردم که مبادا فرصت
را از دست بدهم در همین گیرودار پدرم لبخندی زد و گفت:

حالا فهمیدی فرق عشق و ازدواج در چیست ؟
در عشق میکوشی تا تمام محبت و احساست را صرف
شخصی کنی که شاید سهم تو نباشد اما
ازدواج کتاب با ارزشیست که به خیال اینکه همیشه فرصت
خواندنش هست به حال خود رهایش می کنی[لبخند][گل]



سلام خوبی؟
امیدوارم داییتون هر چه زودتر خوب بشن
من برای شما و خانوادتونو و داداشاتونو و زن داداشاتونو و داییتون و ..........
کلا همتون ارزوی سلامتی میکنم
ولی خودم دارم میمیرم
سرما خورده شدم و الانم ابریزشم قطع نمیشه

سلام.ممنون.ایشالا شما هم خوب بشی

محمد میلاد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:40 http://zendegiyemodern.blogfa.com/

اگر می خوای احساس ثروتمندی کنی

تموم چیزایی رو بشمار که داری

و پول قادر به خریدنشون نیست....!!!

شاید بگید شعاره اما نیست ...

یکی رو میشناسم که خیلی ثروتمنده

اما نگاهش فقیره....

یکی رو میشناسم که خیلی ثروتمنده...

اما دستاش سرده....

یکی رو میشناسم که خیلی ثروتمنده ....

اما دلش خوش نیست...

یکی رو میشناسم خیلی ثروتمنده ...

حساب دلش پره از آه دل هایی که شکسته ....

پس اگه مهربونی

اگه دستات به سردی دست ها گرما میبخشه

اگه دلت خوشه به داشته هات به زندگی ساده و زیبای خودت

اگه دلی رو نشکستی

خیلی ثروتمندی ....
خوش به حالت که ثروتت نگاهته به زندگی ...

یه نگاه بدون کینه... حسد و دروغ

نگاهی ساده ...شاد و مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد